är det fel ?

Är det fel att snacka med en annan kille 24/7 när man redan har en kille?
Och är det fel när man träffar den andra killen i smyg?

Jag menar det, vi gör ju inget annat än att snacka, och det ända vi har gjort är att kramas länge, och jag har suttit på hans midja när vi har kramats eftersom han är så lång.. men vi har ju inte gjort något annat.. Är det då fel?
Jag gillar den andra killen, fast bara som en vän..
vi snackar väl kanske inte som vanliga kompisar precis eftersom jag är väldigt kall av mig och han varm, så då har han sagt att jag ska ge lite av min värme till han och han ge sin kyla till mig, men vi är ändå bara kompisar, och jag vet inte, går jag bakom ryggen på Troy?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0