Hur gammal ska man vara egentligen?

Hur gamla tycker ni man ska vara för att ha sex första gången?
Jag vet att många tycket att det är ens egna val, men ni måste väl ändå tycka en viss ålder är okej..

Jag kom & tänka på detta idag när jag träffade min pojkvän, Troy.
Han sa.. Vi har faktiskt vart tillsammans i * månader och inte haft sex än,
jag vet att han jättegärna vill ha sex med mig, men jag vet inte redigt, jag är osäker.. Jag tror det har med att göra med vad som hände när jag var liten.

Jag bodde då hos min pappa varranan helg, och då en kväll sov jag i hans säng eftersom jag såg och hörde saker som gjorde mig rädd.. Sen helt plötsligt börjar han ta på mig där nere, och jag blev ju jätterädd och visste inte vad jag skulle göra så jag låg kvar helt stilla, skräckslagen.
Samma visa hände kanske i en vecka, sedan fick jag nog, så jag tog min kudde och gick och la mig i min egna säng och sedan dess har jag alltid sovit i min egna säng. Sedan på äldre dar har jag ju fattat att när han duschade mig tog han på mig lite konstigare än vad en pappa brukar.. Detta ha jag inte berättat för någon, inte ens min mamma..
¨Så när jag är hos min pappa så känner jag att jag inte kan vara snäll.. för när jag var liten så var jag alltid jätte snäll och gjorde alltid som mina föräldrar sa till mig att göra, men sedan dem kvällarna så har jag alltid varit arg och tjurig på min pappa för det känns som att han låter mig vara då, och mycket riktigt, han har inte rört mig sedan dess..
Nu vet jag inte om min pappa var påtänd eller full när han gjorde det för min pappa är både alkolist och pundare, så jag vet inte.. Men nu är det gammalt och glömt.. Nästan iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0